الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

نوروز 1392 و اولین سفر الینا جونم

1392/1/18 0:14
نویسنده : الی
418 بازدید
اشتراک گذاری

18 فروردین 1392

سلام بر الینای نازنینم بغل

عیدت مبارک عزیزمممممممممممممممم امسال نوروز به خاطره بودنه شما رنگ و بویه خاصی داشت از اینکه با هم عید دیدنی میرفتیم و همه جا همراهمون بودی خیلی لذت میبردم.

امسال بهترین و شیرین ترین عیده زندگیم بود عزیزم .

مامان جونم ما یه هویی تصمیم گرفتیم با مامان جون و آقا جون اینا بریم سفر به مشهد مقدس آخه من نذر کرده بودم شما رو ببرم پابوس امام رضا . خلاصه 30 اسفند حرکت کردیم سمت مشهد و سال تحویل و تو راه بودیم و تا 9 فروردین مشهد بودیم خیلی خوش گذشت بهمون خدا رو شکر شما هم اصلا اذیت نشدی و خیلی آروم و راحت بودی .

راستی اولین اصلاح سره شما هم مشهد انجام شد یکی از دوستای آقا جون موها تو  کوتاه و مرتب کرد و شما شدی یه دسته گل . نیشخند

امیدوارم سال 92 سالی  پر از خیر و برکت واسه همه ایرانی ها باشه و همه ساله خوبی رو شروع کرده باشند .

بهترین ها رو برای دختره بی نظیرم آرزو میکنم تا بی نهایت دوستت دارم . ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مریم
18 فروردین 92 11:30
به به خانوم خانومااااااااااااااا
زیارت قبول سفر بخیررررررررررر


ممنونم عزیزم
اکرم مامان سایدا
18 فروردین 92 12:18
قربون الیناااااااااای ناز و دوست داشتنی خودم برم من
زیارتت قبول خانم گل
بووووووووووووووووس


مرسی اکرم جونم بوووووووووووس
صوفیا
19 فروردین 92 20:12
سلام الینا خوشگل خالهههههههههههههه
بوسسسسسسسسسسسسسسسس محکم برای تو
عزیزم واسه من ونینیم هم دعا کن

سلام گلم ممنونم ایشالا نی نی نازه شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد بوسسسس
هستی
20 فروردین 92 1:28
سلام.هم سال نو مبارک هم زیارت قبول.
ماشاالله هزار ماشاالله عسل خانم روز به روز خوشگل ترو بانمک تر میشه با اون لباسای نازش.
خدا حفظش کنه.
راستی الی جون منم تصمیم گرفتم امسال بچه دار بشم،امیدوارم پشیمون نشم که چرا زود بچه دار شدم

سلام ی جونم مرسی عزیزم
مبارکههههههههه ایشالا به سلامتی نه مطمئن باش پشیمون نمیشی بچه ها فرشته ان حالا ایشالا هر چی زودتر مامان میشی خودت میفهمی چه قدر بهش نیاز داشتی
هانی
20 فروردین 92 21:30
زیارت قبول به الی جونم والینای خوشگل.ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید.سال جدیدم البته با تاخیر مبارک

مرسی از هانی جونه مهربونمممممممممم سال نو شما هم مبارک
هانی
21 فروردین 92 10:47
الی جون با اجازت عکس الینا رو گذاشتم بکگراند گوشی و لب تابمبس که عاشقشم

فدات بشم هانی جونم الهیییییییی خدا بهت یه دخمل زیبا و خوشگل بده بووووووووووووس

مامان هستی و هیلدا
25 فروردین 92 11:22
سلام الی جون
خداروشکر که سفر خوبی بوده براتون و الینای خوشگل من اصلا اذیت نکرده
فداش بشم
چقدر خانوم و ماهه. الی جون گاهی فکر میکنم خدا واسمون از توی بهشت بهترین فرشته هاشو گلچین کرده و فرستاده
هیلدا هم خیلی ماهه و اصلا اذیت نمی کنه

دوستت دارم مامان الینا. از طرف من یه بوس آبدار از الینای ناز بگیری

سلام مامی جونم مرسی لطف داری گلم
اره خدا رو شکر که دخملای اروم و صبوری داریم خیلی دلم واست تنگ شده هیلدای نفسم و از طرفه من ماچ گندش کن بوس واسه مامی و دخملای بی نظیرش

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد