الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

5 ماهگی دخملم

1392/1/23 0:12
نویسنده : الی
520 بازدید
اشتراک گذاری

22 فروردین 1392

5 ماهگیت مبارککککککککککککککککککک عشقم ماچ

زمان داره خیلی زود میگذره و شما روز به روز بزرگ تر و خانم تر میشی الهی قربونت بشم که این قدر هم صبور و آروم هستی .

من و بابایی عاشقه قهقهه زدنتیم خیلی بامزه میخندی دختره نازم .بغل

خیلی کنجکاو شدی وقتی میریم بیرون همه جا رو دقیق نگاه میکنی و از نورای تو خیابون خوشت میاد توی ماشین هم که هستیم با دقت همه چیز و وارسی میکنی و بعدشم راحت خوابت میبره انگاری ماشین واست گهواره است . نیشخند

از جغجغه هات و صداهاشون خوشت میاد و تو دست میگیریشون و میبری دهنت و باهاشون بازی میکنی عاشقه بازی با توپ هستی و وقتی توپ میبینی ذوق میکنی و صدا دار میخندی و بازی میکنی .

الینای قشنگم دختره بی نظیرم خیلی خیلی دوست داشتنی هستی من بدونه تو حتی یک ثانیه هم نمیتونم زنده بمونم انشاالله بتونم مامانه خوبی واسه دخمله عزیزم باشم دوست دارم نفسم. ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی
23 فروردین 92 3:13
ای جان دیوونه های خنده هاتم الینا جونم عشقمی نفس
ثمره
24 فروردین 92 18:07
سلام الی جون. هزار ماشالا به این دختر نازت. عاشقشم بوسش کن از طرف خاله. عزیزم کم پیدا شدی؟؟ می دونم سرت شلوغه اما ما هم دلتنگت میشیم البته من هر سری میام اینجا می بینم که خدا رو شکر سلامت هستین و خیالم راحت میشه.

سلام ثمر جونم خوبی؟؟ سورنا جونم خوبه؟؟ قربونت برم که به یادمی عزیزم من سرم با الینا خیلی شلوغه تمومه وقتم و میگیره هر وقت هم اومدم سایت بچه های جدید بودن من نمیشناختمشون اما چشم حتما سر میزنم بوووس
آرام
27 فروردین 92 7:50
سلام مامان الينا خوبي؟دخمري خوبه؟ ماشاالله به اين دخمر خوشگل ...اسفند براش دود بدهههههههه من هميشه ميام عسكاي دخمري رو ميبينم و كلي ذوق ميكنم ماكاروني خوشگل هم درست كن و بخور تا بشه شير خوشمزه براي دخمر گلم روي ماهش رو ببوس مي بوسمت عزيزم
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
13 مرداد 92 21:46
سلام مبارک باشه عزیزم تولدت مبــــــارک نی نی ناز خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد