الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

الینای بی نظیرم

1392/1/31 15:46
نویسنده : الی
498 بازدید
اشتراک گذاری

31 فروردین 1392

دخمل کوچولو سلامممممممممممممم بغل

امروز دقیقا 5 ماه و 8 روزته قربونت برم من نفسم که الان تو بغلمی و چشم از لب تاب بر نمیداری و واسه خودت آواز میخونی عاشقه این صداهاتم دختره خوش صدای من .

یاد گرفتی ب ب میگی آب میگیو دد میگی البته همه رو با فتحه میگی نیشخند انگاری خودتم خیلی خوشت میاد از صبح که بیدار میشی همین جوری حرف میزنی و منم کیف میکنم . قلب

دخترکم هنوز نمیتونه غلت بزنه آخه یه خورده تنبله قربونش برم نیشخند اما وقتی دراز کشیده واسه خودش میچرخه و پاهاش میاد جای سرش و از تشکش دور میشه . چشمک

الینا جونم نمیدونم عشقم به تو رو چه جوری وصف کنم واقعا اگه تو نبودی من چه جوری میتونستم زندگی کنم از این که کل روز و با تو میگذرونم خیلی خوشحالم با تو دختره بی همتا و بی نظیرم بی نهایت دوست دارم . ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهربون
31 فروردین 92 20:08
الی جونم سلام ماشالله چقدر دخترت ناز و عزیزه .خدا حفظش کنه واسش اسفند دود کن .منم یه نی نی تو راه دارم دخمله امیدوارم دخمل منم مثل الینای شما بی نظیر باشه [خانواده

سلام عزیزم مرسی از لطفت ایشالا دخمله ناز تو سالم و سلامت دنیا بیاری مطمئن باش که یه دختره بی نظیره بوسسسسسس
نیلوفر
31 فروردین 92 23:18
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ا _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ یه سری به ما بزن میتونم مشخصات دوربینتونو بدونم
هستی
1 اردیبهشت 92 15:55
قربون اليناي باهوشم برم كه وقتي به دوربين نگاه ميكنه ميدونه بايد بخنده.


خدا نکنه خاله هستی مهربونم بووووس
صبایی
3 اردیبهشت 92 18:29
سلام عزیزم وااااااااااای ماشاالله چه جیگری شده دخمل قشنگت ...





عزیزم یه سوال اگه دوست داشتی جواب بده : مبلاتو از چابهار گرفتی؟ خیلی خوشرنگه


سلام گلم مرسی . مبل صورتی ها رو میگی چشمات خوشرنگ میبینه ماله مامانم ایناست اونا شهرستانن از تهران خریدن گلم .




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد