الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

6 ماهگی نفسم

1392/2/22 20:01
نویسنده : الی
515 بازدید
اشتراک گذاری

  22 اردیبهشت 1392

سلام به پرنسس خوشگله خودم بغل

 الینا جونم 6 ماه شد هورااااااااااااااااااااااا دلقک

نیم سالگیت مبارکککککککککککککککک عزیزم ماچ

 الینا جونم 6 ماهه که مهمونه خونه ماست و شده عزیز دردونه مامان و باباش. 6 ماه از بهترین و شیرین ترین روزهای عمرم گذشت نمیتونم از شیرینی لحظاته با تو بودن بگم عزیزم ولی واقعا با تو بودن بهترین لذته دنیاست واسه من . قلب

دخترم هنوز نمیتونه غلت بزنه بس که تنبله نیشخند با کمک میتونه بشینه البته کلی متکا اطرافش میزاریم . خنده

خیلی بازیگوش شده واسه خودش آواز میخونه و صداهای عجیب و غریب از خودش درمیاره . نیشخندهمش دوست داره با اسباب بازیهاش بازی کنه و البته بگم همه رو هم میکنه دهنش خنده فکر میکنه همه چیز خوردنیه دخمل شیکموی مامان . ماچ

دخترم دیگه سوپ هم میخوره خیلی دوست داری سوپ  و هم چین با صدا غذا میخوری که من لذت میبرم خوشمزه نوشه جونتتتتتتتتتتتت.  ماچ

 

بی حد و اندازه دوستت دارم عشقممممممم ماچماچماچ

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان مریم
22 اردیبهشت 92 23:12
نیم سالگیت مبارک خانوم خوشکل منننننننن الهی 120 ساله بشی عزیز خاله
اکرم مامان سایدا
23 اردیبهشت 92 9:49
6 ماهگیت مباااااارک عروسک خانم ...
ایشالا 1200 سالگیت ...
قربونت برم ک سوپ خیلی دوست داری نوش جونت گلم
می بوسمت


مرسی خاله اکرم سایدا نفس و ببووووس
مامان رقيه
23 اردیبهشت 92 22:02
سلام هزار ماشاالله خيلي دخترمون نازه من عاشق بچه چشم رنگيم مخصوصا زنده باشه زير سايتون ان شاالله

قربونت برم لطف داری عزیزم پسملی رو ببوسسسسس
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:32
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
ایده های کاردستی
27 اردیبهشت 92 15:18
سلام به مامانی الینا جون .
خوبین خانم گل .
ممنونم که وبلاگ ایده های کاردستی رو دوست دارین و لینک کردین . منم در انتظار فرزندمون هستم وقتی وبلاگ یا سایت شما رو دیدم خیلی خوشم اومد . آخه بچتونو که دیدم منم دلم بچمو خواست . برام دعا کنین که خدا به ما هم کوچولویی به نازیه الینا جون بده . خدا حفظش کنه براتون دوست عزیزم . ببوسینش
خوشحال شدم باتون آشنا شدم .

سلام عزیزم کارات عالیه حرف نداره
ایشالا هر چی زودتر خدا بهتون یه نی نی ناز بده اگه قابل باشم واست دعا میکنم گلم مرسی که بهمون سر زدی بوووس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد