الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

غلت زدن

1392/2/25 16:12
نویسنده : الی
452 بازدید
اشتراک گذاری

25 اردیبهشت 1392

سلام دخمله نازنینم بغل

الینا جونم بالاخره امروز غلتـیــــــــــــــد وای مامانی نمیدونی من چه قدر خوشحالم که شما غلت زدی واقعا کم کم داشتم نگران میشدم هااااااااا آخه شما یه خورده تنبل تشریف دارید. نیشخند

راستی یادم رفت این و بگم که عاشقه تلویزیون هستی مخصوصا وقتی پیام  بازرگانی میزاره . عاشقه اعلام برنامه شبکه من و تو هم هستی چون تصویر کلا قرمز میشه محوش میشی هر چی صدات میزنیم بالا و پایین میپریم اصلا انگار نه انگار زبان ما رو نمیبینی حتی اگه صداش و بشنوی سرت و برمیگردونی و دنباله تی وی میگردی دخمله بازیگوشممممممم لبخند

عاشقانه و بی نهایت دوست دارم .ماچماچماچ

اینم عکس غلت زدنت مژه

پسندها (1)

نظرات (4)

منیر
25 اردیبهشت 92 12:58
چه دخمل نازی دارین هزار ماشاءا...
اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم


مرسی عزیزم چرا که نه؟ من لینکتون کردم
عاطفه
25 اردیبهشت 92 14:34
سلااااااااااااااااام.الهی چقد خوشمل شدی الینا جونممممممممممم..
غلتیدن مبارک خانمی
الی خانم تبررررررررریک......برای نی نی منم دعا کنید وارد سه ماهگی شدم ولی همش ترشحات قهوه ای دارم خیلی برای نی نی میترسم......از طرف من الینا را ببوسسسسس



مرسی عاطفه جون تو رو خدا این قدر نگران نباش واسه نی نی خوب نیست ها فقط توکلت به خدا باشه و استراحت کن خدا خودش نگهداره نی نی نازت هست عزیزم
سارا
25 اردیبهشت 92 15:57
قربون این دخمل خوشگل بره خاله....

خدا نکنه خاله جون بووووس

پریسا
27 اردیبهشت 92 18:01
خدااااای من این فرشته چقدر خوردنیههههه
غلتیدن تنبل خانوم هم مبارک هههه
دعا کن نی نی منم سالم بیاد تو.بغلم

مرسی پریسا جون ایشالا نی نی شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد گلم بوووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد