الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

شب آرزوها

1392/2/27 16:26
نویسنده : الی
432 بازدید
اشتراک گذاری

27 اردیبهشت 1392

الینا جونم دیشب شبه آرزوها بود وای خدایا من کلی آرزو داشتم همه رو به خدای مهربونم گفتم الهییییی که همشون برآورده شن .

خدای مهربونم پارسال شبه آرزوها بزرگترین خواستم داشتن فرزند صالح و سالم بود که بهم عطا کردیش خدایا بابته داشتن الینای عزیزتر از جونم ازت ممنونم و همیشه سپاسگزارم .

خدایا یکی از آرزوهام که دوست دارم زودتر براورده شه حل شدنه مشکلیه که واسه داداشم پیش اومده خدایا من میدونم که همیشه همراه من و خانوادم بودی ولی ازت میخوام که این بار هم ما رو از لطفت بی نصیب نکنی خدای مهربونم عاجزانه میخوام که کمکمون کنی .

خدایا خواسته ها و آرزوهای من زیاده اما امیدوارم که همشون محقق شن چون من خدای بی نظیری دارم که همیشه همراهم بوده و تنهام نزاشته.

خدایا همه مریض ها رو شفا بده .

همه منتظرای نی نی مامان بشن .

سلامتی پدر و مادرم و خانوادم و همسرم .

سلامتی دخترم که همه دار و ندارم هست و همیشه واسه خاطره داشتنش ممنونتم خدایا خودت نگهدارش باش .

خدای من ازت میخوام که هیج کسی تو زندگیش مشکلی نداشته باشه .

خدای بزرگم یک خواسته بزرگ هم دارم ازت که فقط خودت ازش باخبری خدایا هر شب و هر روز آرزوی من این خواستم بوده امیدوارم که ساله دیگه شبه ارزوها به این خواسته هم رسیده باشم .

الهی آمیــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عاطفه
27 اردیبهشت 92 21:25
سلاااااااااااااام الی خانم..... ان شا الله خدا به حق این روزایه عزیز بزرگ شما رو حاجت روا کنه و همیشه حافظ نی نی نازتون باشه التماس دعا
مامان مریم
29 اردیبهشت 92 14:08
آمین به دعاهای قشنگ الی جون

مرسی مریم جووون
احلام
29 اردیبهشت 92 19:18
عزیزم ایشالله حاجت روا بشی
راستی ای صدای الیناس؟قلبونشششش

مرسی احلام جون اره صدای لینا شیطون ه
عاطفه
30 اردیبهشت 92 16:32
سلام الی خانم به وبلاگ منم یه سری بزنیدnini-ati.niniweblog.com



عزیزم وباگی به این ادرس باز نمیشه شاید ادرس و اشتباه دادی
مامان آوش
30 اردیبهشت 92 21:37
سلام عزیزم اول بگم هزار ماشاا.... دختر نازی داری خدا حفظش کنه من و دوستام همگی عاشقش شدیم خیلی نازه دوم اینکه شما خیلی با سلیقه هستین از انتخابهایی که برای الینا انجام دادین خیلی خوشم اومد من هم منتظر یک دختر ناز هستم از سرویس خواب الینا خوشم اومد میخواستم بدونم از کجا گرفتین یا سفارش دادین بدوزن؟اگه میشه همین جا برام جواب بزارین ممنون شاد و سلامت باشین


مرسی عزیزم خیلی لطف داری ایشالا دخملتون سالم و سلامت دنیا بیاد عزیزم منم حاضری خریدم این سرویس و شهرستانم هستم اما تهران بهار سر بزنی حتما هست دوستم از اونجا خریده




مامان آوش
31 اردیبهشت 92 11:13
عزیزم سلام هزار ماشاا....دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه یک سوال داشتم این تشک و رختخواب رو از کجا خریدی؟قیمتشم بگو خیلی خاص و قشنگ بود رنگهاش به دلم نشست منم نتظر یک دخمل نازم حتما جواب بده ممنون من میام همین جا تا جوابو ببینم

سلام عزیزم ممنونم لطف دارید من شهرستانم اما تهران خیابون بهار بگردی حتما هست خودم اونجا دیدم
عاطفه
31 اردیبهشت 92 20:24
سلام.......
الی جوووووون تو رو خدا عکسای جدید از الینا بذار دلم واسش یه ذره شده


چشم خاله جونییییی
مامان آوش
1 خرداد 92 12:00
سلام ممنون که جواب دادین اگه بشه میرم تهران منم شهرستانم یعنی عین همون رو تختی تیکه دورزی رو میشه تو بهار پیدا کرد؟امیدوارم پیداش کنم من روی رو تختی و لحاف خیلی حساسم هنوز هیچی به دلم ننشسته جز رختخواب الینا جونم شاد و سلامت باشین هم خودت هم دختر نازت

سلام عزیزم حتما میتونی پیدا کنی خوب بگرد توی بهار هست ایشالا که پیدا کنی
مرسی از لطفتون
فروشگاه نادین
3 خرداد 92 12:20
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز متشکریم. فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد