الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

8 ماهگی دخملم

1392/4/22 23:36
نویسنده : الی
879 بازدید
اشتراک گذاری

22 تیر 1392

سلام دخمله ناز و دوست داشتنی من قلب

عزیزه دلم 8 ماهگیت مبـــــــــــــارکدلقک

پرنسس کوچولوی من باورم نمیشه که 8 ماهت تموم شده وای چه قد زود میگذره این روزای قشنگ و شیرین که همش باهمیم . واقعا لذت بخشه از بودنه با شما اصلا سیر نمیشم گاهی اوقات دلمم واست تنگ میشه نیشخند با اینکه 24 ساعته کنارمی خانومیه من . ماچ

فدات بشم که جدیدا من و ماما صدا میزنی وقتی گریه میکنی همراه با گریه ماما میگی قربونت بشم نمیدونی که چه قدر شیرینه واسم وقتی صدام میزنی از خوشحالی تو پوستم نمیگنجم دختره نازنینم .ماچ

از کارای جدیدتم که گفتم نینای نای میکنی , بشکن میزنی , دست میزنی , بای بای میکنی یه چیزه جدیده دیگه هم که میگی گَ هست این قدم با شدت میگی خیلی بامزه گاهی هم میگی آگا نمیدونم از کجا اینا رو یاد گرفتی شیطون چشمک.

وقتی میخوایم بریم بیرون بال بال میزنی این قده ذوق میکنی که داریم میریم بیرون دختره بازیگوشم عاشق دور دوره .  نیشخند

الهی من قربونت بشم الان که دارم واست مینویسم کنارم نشستی و یه چشمت به لب تاب و یه چشمت به دستم که دارم بهت بیسکوویت میدم دخمله خوشمزه خودم که عاشقه بیسکوویته .قلب

دخترکم بی حد و اندازه دوستت دارم حتی طاقت دیدنه گریه کردن تو ندارم چه برسه به مریضی و این حرفا الهی هیچ وقت مریض نشی جیگرم . 

خیلی خیلی خیلی دوستت دارم . ماچماچماچ

ای جوووونم اینم ذوق کردنه این خانوم بلا زبان

خانوم خانوما از حموم در اومدن قلب

الینای شلخته نیشخند

عاشق این ژستتم فدات بشم الهـــــــی ماچ

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان النا
23 تیر 92 9:24
سلام سلام بالاخره عکسای جدید هزار ماشااله به این عروسک لطفاً هرروز براش اسفند دود کنید خیلی خوردنیه
یه سوال : این ملوسک به بابا رفته یا مامان مخصوصا چشمای نازش
یه سوال دیگه : شما کلا شهرستان زندگی می کنید یا به خاطر شرایط کاری ببخشید سوال خصوصی پرسیدم آخه قبل از اینکه بگید شهرستانید من فکر می کردم تهرانی هستید
الینا رو ببوسید از طرف النای من

سلام عزیزم مرسی لطف داری شما والا همه میگن به من رفته ولی من و باباش شبیه همیم فک کنم ههههه من چشام سبزه باباش هم چشاش وشنه سبز میزنه اما ماله الینا این رنگی شده دیگه والا ما شهرستانی هستیم اما اینجا واسه کاره همسرم زندگی میکنیم ولی تهرانی نیستیم قربونت بوووووس
ریحان
24 تیر 92 13:39
سلام وایییییییی بالاخره عکسشو گذاشتیم.... بابا زودبه زود بذار...من پای ثابت این وبلاگم.....الهی دخملیه نازززززززز به منم سربزن خوشحال میشم..
مامان انيا
25 تیر 92 9:16
عزيزم شما چه خانم شدي و البته خيلي خيلي خوردني ببخشيد خيلي دير بهت سر زدم خيلي گرفتار بودم اومدم ديدم دخترمون چه خانمومي شده
مامان مریم
25 تیر 92 14:25
8 ماهگیت مبارک عسلی ..هزار ماشاءالله
پریسا
29 تیر 92 2:14
الی من عاشقققققققققق این عروسکم
بووسسسسسسس


مرسی پریسا جون لطف داری
مامان النا
2 مرداد 92 13:55
سلام من و النا انقدر وبلاگ شما رو چک کردیم که عکس جدید ببینیم دیگه ناامید شدیم

چرا عکس نمی زاری مامان الینا عروسک

النای من از راه دور فرشته کوچولوی شما رو می بوسه

ناامیدمون نکن مامانی مهربون

سلامممم عزیزه دلم وای چه قدر شما مهربونید الهی قربونه النا جونم برم النا وبلاگ نداره ؟؟ باشه خانمی چشم حتما عکس جدید هم میزارم بووووس واسه النا و مامانه مهربونش بووووس

مامان النا
3 مرداد 92 9:22
نه متأسفانه وبلاگ نداریم



وبلاگ شما رو هم دنبال می کنم چون فرشته شما تنها کسی بود که انقدر به دلم نشسته به جز چشماش شباهت زیادی به النای من داره و اینکه النا هم 22 آبان دنیا اومده ولی سال 90

در ضمن نوشته های شما رو هم خیلی دوست دارم کاش تهران بودید اینجا اومدید خبر بدین خوشحال می شیم ( من و النا ) بیشتر باهم آشنا بشیم

در ضمن اسم دخترامون هم خیلی شبیه

ببین چقدر وجه تشابه






نازنازکو ببوسین






>قربونت برم مامانی النا خیلی لطف داری مهربونم کاش میشد همین جا واسم عکس النا جون و میزاشتی خیلی دوست دارم ببینم دخمل طلا رو بووووس

نارسیس
13 مرداد 92 8:40
ماشالا ماشالا چه فرشته ای !
اسم دختر منم الیناست !یه ماه و 20 روز از دختر شما بزرگتر الان وبلاگ این جیگر رو دیدم وشحال می شم اگه اجازه بدید لینکتون کنم
این ایده صدای دختر کوچولوتونم خیلی خوبه!!اگه ازش استفاده کنم ناراحت نمیشید!

ای جونممم عزیزم دخمله گل تو ببوس منم خوشحال میشم لینک کنم وب تونو . عزیزمممم نه هیچ اشکالی نداره حتما صدای الینای ناز و بزار منم بشنوم ذوق کنم بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد