الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

شیطنت های دخترکم

1392/5/11 18:21
نویسنده : الی
542 بازدید
اشتراک گذاری

 11 مرداد 1392

سلام به دختره خوشگل و دوست داشتنی خودم قلب

دخترم ماه رمضون داره تموم میشه و ما روزهای گرمی رو میگذرونیم واسه همین ما جرات نمیکنیم ببریمت بیرون فقط شبا میبریمت دور دور اخه چند هفته پیش چشمات بدجور قرمز و ملتهب شده بود بردیمت دکتر گفت واسه آفتابه و کلی هم باهامون دعوا کرد که حق ندارید دختره خوشگلمو روزا ببرید بیرون ناراحت خدا رو شکر با داروهایی که دکتر داد چشمات زود خوب شد ولی من خیلی خیلی حرص خوردم و نگرانت بودم عزیزم نگران.

الینای من چند وقتی هست که کلاغ پر بازی میکنی اینم مامانی بهت یاد داده این قده بامزه انگشت تو میزاری زمین و برمیداری که دلم میخواد بخورمت نیشخند عاشقه این هستی که بابایی شما رو روی شونه هاش بزاره و راه ببرتت اون بالا ذوق زده  و میشی جیغ میکشی و حسابی کیف میکنی . خیلی بامزه کتاب هات و خط میبری و واسه خودت میخونی قربونت بشم من الهـــــــــــی. ماچ

دخترم خیلی خیلی شیطون شدی  اگه یه چیزی و از دستت بگیریم با جیغ کشیدن اعتراض تو نشون میدی و میزنی زیره گریه به نظرم یه خورده هم لوسی عزیزکم زبان.

چند روز پیش متوجه شدم که دومین مروارید خوشگلتم در اومده واسه خاطره همین بود که خیلی بهونه گیر شده بودی فدای اون دندونای نازت بشم من .ماچ

اینم عکس دندونای خوشملت که با اعمال شاقه ازشون عکس انداختیم قهقهه

اینجا هم میوه خورده بودی و خیلی شلخته عکس انداختیم ازت نیشخند

الینای بانمک خودم ماچ

اینجا هم که با ما قهر بودی قربونه اون قهر کردنت برم من جیگرم قلب

قربونه این خنده های شیرینت برم من عسلم ماچ

 

عاشقانه دوستت داریم . ماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان النا
12 مرداد 92 9:12
سلام مامانی الینا بالاخره عکس جدید

دندون جدید عروسکمون مبارک باشه الان تازه رسیدم اداره اول وبلاگ ملوسک و چک کردم کلی ذوق کردم عکس جدید از دوست النا دیدم چقدر این دخترما جیگره آخه
مواظب ملوسی باشین تو این گرمای هوا اینجا که وحشتناک گرمه

موش موشکو ببوس مامانی

مرسی عزیزم چشمممم میبوسمت

ava
12 مرداد 92 14:54
vaaaaaaaaaaaaay mashalah che naz shode che boozrg shode mashalalh.ishalah hamishe salemo shadab abshee
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
13 مرداد 92 21:47
دخملی ناناز چه زیبا شده دندونات مبارک باشه خاله


مرسی عزیزم لطف داری بووووس
مامان النا
14 مرداد 92 11:44
سلام

یه سوال آخه مامان الینا چرا تند تند مطلب نمی نویسی نمی گی ما منتظریم

بابا دلمون برای الینا مون تنگ شده کیو باید ببینیم

یه عالمه بوسی برای ملوسکمون بای بای

سلام عزیزم مرسی که همش به ما سر مینزنی خیلی مهربون و ماه هستی خانومی من شرمنده ام یه سری مشکلات پیش اومده بود من وقت نداشتم وب الی رو اپ کنم ولی بازم
میگم خیلی خیلی خیلی لطف داری نسبت به من دخمله نازتو ببوس
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 15:50
وای خدا... چه ژستی گرفته پشت لب تاب... من که عاشق این تریپ هات شدم الینا جون... با اجازه وبلاگت رو لینک کردم...


مرسی مامان ریحانه جون بووووس
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 15:50
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
هانی
15 مرداد 92 18:34
به به دندونای پرنسس خانمم دراومده.دیگه حسابی داره بزرگ میشه الینا جیگر
مبارک باشه مرواریدش

سلام
وای هانی جون نمیدونییییی من چه قدر دلم واست تنگ شده مرسی که همیشه به ما سرمیزنی ایشالا هر چی زودتر نی نی نازتو ببینم میبوسمت عزیزم
مامان النا
19 مرداد 92 23:23
سلام امیدوارم که مشکل خاصی نداشته باشین و فقط به ملوسکمون برسین


یعنی نی نی مارو ببوسین

مرسی خانمی بوووووس

بهار مامان سوفيا
22 مرداد 92 1:31
وااااي خدا حفظ كنه اين عروسك و الهي بگردم.
بله عزيزم من فعلا ايران نيستم اما موقتي است خدا را شكر ،زايمان كنم بر ميگردم.
من خيلي الينا جون و دوست دارم
عزيزم رمز و برات گذاشتم

مرسی عزیزه دلم ایشالا که به سلامتی زایمان کنی و برگردی پیش خانواده و خوشی زندگی کنی بووووس
افسانه
22 مرداد 92 17:54
سلام خیلی دخترت ناز مشاالله دختر منم چشم ابی خدا کنه وقتی بزرگ شد شبیه دختر شما نازو تپلو بشه وبلاگ من بیاین مطالب باحالی در مورد دختر داری داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد