الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

روز دختر

1392/6/17 20:58
نویسنده : الی
378 بازدید
اشتراک گذاری

۱۷ شهریور 1392

سلام نفس مادر بغل

امروز تولد حضرت معصومه و روزه دختر است این روز و به دختره دوست داشتنی و عزیزم و همه دختران ایران تبریک میگم . قلب

امیدوارم الینای عزیزم تویه همه مراحل زندگیش موفق و موید باشه و همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشه .

پرنسس کوچولوی مامان برات آرزوی بهترین ها رو دارم و از اینکه دختره بی نظیری مثله شما دارم همیشه شکر گزار خداوند هستم .

عاشقانه دوستت دارم . ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ریحانه
17 شهریور 92 21:10
خاله جون روزت مبارک عزیز دلم
ناشناس
18 شهریور 92 13:07
خانوم خوشگله روزت مبارک اوووووووووووووووووووووم ماچ گندههههههههههههههههههههههههههههههه
هانی
19 شهریور 92 0:40
روزت مبارککککککک دخمل خوشگل

الی جون ترخدا بیشتر مطلب بذار من الینارو نبینم دپرس میشم خوووووووو


سلام هانی جونم
قربونت برم چشم سعی میکنم تند تند آپ کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد