الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

10 ماهگی عسلم

1392/6/22 23:40
نویسنده : الی
638 بازدید
اشتراک گذاری

22 شهریور 1392

سلام به فرشته کوچولوی دوست داشتنیبغل

دختره گلم 10 ماهگیت تموم شد و وارده 11 ماهگی شدی مبارککککککککککک قلب

ماشالله دخترم داره روز به روز بزرگ تر و خانوم تر میشه الهی قربونت بشم که 10 ماهه شدی همه زندگیمون ماچ.

نفسم خیلی شیرین زبون شدی این قده بامزه وقتی میگیم بگو عمو میگی عَبو زبان به عمه میگی عمَه نیشخند  ازت میپرسیم الینا چی خوردی میگی مَ مَ , یا میگی به به , یه سری از عکسات و چاپ کردیم زدیم دیوار با انگشت نشونشون میدی و میگی دَدَ , عکس بابابزرگ خدابیامرز و که میبینی میگی آگا , بابایی و بابا صدا میزنی به من میگی ماما  قلب.

از کارای جدیدت بگم که یاد گرفتی اذان میگی دستات و میزاری رو گوشات و همین جوری میگی دد و یه چیزایی که ما سر در نمیاریم نیشخند اینم مامانی بهت یاد داده , کلاغ پر بازی میکنی و تا میگیم الینا پر نداره شروع میکنی به دست زدن و رقصیدن خنده , یاد گرفتی دالی بازی میکنی دستات و میزاری رو چشمات و بر میداری میزنی زیره خنده قربونت بشم من عزیزم , جدیدا هم که میگیم الینا بزن قدش دستت و محکم میزنی به دست ما  از خود راضی, یاد گرفتی ناز میکنی و با دهنت صدا درمیاری و میگی آآآآآآآآآآ قربونه دخملم برم. وقتی میگیم بینی ت کجاست سریع انگشتت و میبری رو بینی ت و نشونش میدی .زبان

مامان جون اینم بگم که هنوز نمیتونی چهار دست و پا سمت جلو بری و واسه خودت دنده عقب میری نیشخند میزاریمت لبه مبل میتونی وایسی و بازی کنی همه میگن یه هویی میخوای راه بری والا نمیدونم خدا کنه همین جور باشه . مژه

خلاصه بگم که خیلی شیرین و خوردنی شدی وقتی حرف میزنی دلم میخواد قورتت بدم دخمل خوشمزه خودم . چشمک

واییییییی اینم بگم که طوله هفته اخلاقت خوبه ولی وقتی پنجشنبه و جمعه بابایی خونه است دیگه حسابی خودت و لوس میکنی چشمک و همش آویزون بابایی و اون طفلی نمیتونه از جاش تکون بخوره همش تو بغلشی .مژه

راستی مامان جون احساس میکنم لاغر شدی اخه وزنت تغییری نکرده و کمتر هم شده وزنت شده 8 کیلو و 900 گرم اینا همش به خاطره اینه که خوب شیر نمیخوری نمیدونم چرا ناراحت ولی بیشتر دوست داری غذا بخوری اما خوب بازم جای شیر و واست نمیگیره که کلافه.
دختره عزیزم چیزی به یک سالگیت نمونده منم دارم کارای تولدت و میکنم که اولین تولده دخترم یه شب به یاد ماندنی باشه . ماچ

دو روزه دیگه هم وقت آتلیه داری امیدوارم بتونن عکسای خوشگلی ازت بگیرن آخه خیلی شیطون و بازیگوش شدی نیشخند حالا بعدا که عکسات آماده شد تو وبت میزارمشون .

پرنسس کوچولوی خوشگلم خیلی خیلی دوست دارم اینم بوس واسه نفس خودم . ماچماچماچ

قربونت برم با این شیرین کاریهات قلب

اینجا خونه مامانی اینا بودیم و اصلا عینک و از چشمت در نمیاوردی و دوست داشتی رو چشت بمونه زبان

اینجا هم داشتی دست میزدی و میرقصیدی خوشمزه

الینا در حاله اذان دادن نیشخند

داری بینی تو نشون میدی عسلممممم ماچ

اینجا هم رفته بودیم خونه خاله شهلا دوست خاله المیرا که شما مات و مبهوت بودی . چشمک

فدات بشم من که وقتی اینجوری میخوابی دلم میخواد فقط نگاهت کنم .قلب

اینم عکسات که زدیم دیوار و تو عاشقشونی . ماچ

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان آدرینا
23 شهریور 92 0:28
10 ماهگیت مبارک قشنگ خاله هزار ماشاله که این قدر خوردنی هستی عزیزم مامانی براش اسپند دود کن
مامان النا
23 شهریور 92 8:22
سلام موش کوچولوی نازنازی چقدر بزرگ و خانوم تر شدی 10 ماهگیت مبارک خانوم کوچولو منتظر عکسای آتلیه هستیم بوس از طرف النا به الینا
پریسا
23 شهریور 92 10:59
سلام الینا خوشگل خاله چقد کارای جدید یاد گرفتی قربون اون قیافه توپولت بشم من خوشگلم بی صبرانه منتظر عکسای اتلیه هستیم
هانی
23 شهریور 92 22:25
ای جونممممممممممممممممممم دارم صدای الینا رو میشنومممممم
رها
1 مهر 92 12:37
سلام به مامان الی ودختر نازش .........
ده ماهگی الیناجونم مبارک ......
وااااااای که چقدر روز به روز خوشمزه تر میشند این قند عسلا..........
راستی رفتی آتلیه ..........خوب بود ............منکه آتنا همش بد اخلاقی کرد با اینکه از هیچ کس قریبی نمیکنه .............
راستی تولد براش میگیری..........چه تمی میزنی..............



خاله سمیرا
6 مهر 92 17:14
وای چه دختر ملوسیییییییییییی ای جونمممممممممم خدا حفظش کنه خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم
مامان حلما
7 مهر 92 11:07
عسیسمممممممممممممم

واییییییییییییییی من فکر کنم عاشقه دخترت شدم

ماشاءالله ... خدا حفظش کنه براتون

سلام مامی جونم نظره لفته خانمییییییییی
دخمل طلای نازتو ببوس از طرفه من بوووووس خدا حفظش کنه
مامان هستی و هیلدا
15 مهر 92 10:33
سلام عزیزم
ماشاا... چه ناز و خوردنی شده فداش بشم
دوستتون دارم


سلام خاله جوني فداتتتت هستي و هيلداي نازم و ببوس قربونشون برم بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد