الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

روز كودك

1392/7/20 17:42
نویسنده : الی
649 بازدید
اشتراک گذاری

16 مهر 1392

روزه كودك مبارككككككككككك بغل

سلام خانوم خانوما امروز روزه كودكه يعني روزه شما روزه زيباتوين هديه خداوند به بنده هاش . الهي هميشه تنت سالم و سلامت باشه و روزاي خوب و شادي و در كناره هم بگذرونيم ساليان سالللللل. واسه همه كودكان دنيا آروزي سلامتي و خوشبختي دارم .

دخترم الان دارم واست مينويسم مشغوله بازي هستي و داري واسه خودت نقاشي ميكشي قريونت برم با يه ذوق و شوقي خط خطي ميكني كاغذ و كه دلم ميخواد قورتت بدم عسلممممم.

مامان جون ما هنوز تو سفر هستيم و ايشالا جمعه برميگرديم خونه و من عكسات ميزارم وبلاگت خدا رو شكر خيلي دختره خوبي بودي و اذيت نشدي با اين كه دندون چهارم ات هم دراومد و درد داشتي ولي خيلي صبور بودي فدات بشم من عزيززززم.

دوستت دارم كودك دلبندم . بووووووسماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثنا
18 مهر 92 10:29
کوچولوی نانازی روزت مبارک میشه دخمل نازتون با دخملی من دوست بشه ؟اخه ما یه جورایی شبیه همیم دخمل کوچولوی ما هم بعد از چند سال خدا بهمون هدیه داده اگه دوست داشتی به وبلاگ دخترم سر بزن واگه دوست داشتی همدیگه رو لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد