الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

11 ماهگی عشقم

1392/7/22 23:56
نویسنده : الی
502 بازدید
اشتراک گذاری

22 مهر 1392

سلام به دختره شیرین زبونممممم بغل

دخمل عزیزم 11 ماهگیت هم تموم شد و , وارده 12 ماهگی شدی مبارکککککک  جونممم چیزی به یک سالگیت نمونده عسلم . قلب

دخترم ما جمعه از سفر برگشتیم خیلی خوش گذشت شما هم شکره خدا اذیت نشدی و توی سفر خیلی آروم بودی به جز روزی که تویه مسیره رفت بودیم که بی تابی میکردی و بعدا متوجه شدم واسه خاطره دندونه جدیدته فدات بشم من عزیزم .

الینا جونی از کارای جدیدت بگم که یاد گرفتی اعضای صورت تو نشون بدی مثله بینی , زبون و گوشات قربونت برم که خیلی بامزه هم میشی وقتی نشونشون میدی . لی لی , لی لی حوضک یادگرفتی وقتی واست میخونیم انگشته اشاره تو کف دستت میچرخونی و انشگت تو میزنی کفه دستت . صدای هاپو رو در میاری و میگیم هاپو چی میگه شما میگی هاپ هاپ نیشخند ببعی میگه بع بع زبان.یاد گرفتی فوت میکنی . وقتی میگیم موش بشو نمیدونی چه قدر بامزه موش میشی . خنده دستت و میبری روی گوشت و مثلا داری با تلفن حرف میزنی و همین جوری یه چیزایی میگی که ما نمیفهمیم  . نیشخند سرفه الکی هم میکنی تا یکی سرفه میکنه شما سریع پشت سرش سرفه الکی میکنی الهی دورت بگردم . یاد گرفتی میگیم یک , دو , سه با انگشتات میشمری عزیزممممم فدات بشم . قلب

خلاصه بگم که خیلی بامزه شدی و شیرین کاریهات دل من و بابایی رو برده شیرینکم .ماچ

راستی مامان جون تولدتون امسال مصادفه با روزه تاسوعا واسه همین قراره تولدتو زودتر بگیریم اما هنوز تاریخش ومشخص نکردیم ایشالا تا همین چند روزه دیگه  مشخص میکنیم چه روزی تولد دخمل طلام باشه .
الینا نفسم خیلی خیلی دوست دارم و حتی یک ثانیه هم نمیتونم دوری تو تحمل کنم عشقم .ماچماچماچ

دندونه چهارمت هم این :


 

ایجا از حموم در اومده بودی عزیزم قلب

اینجا هم موش شدی نیشخند

دختر قرتی چشمک

لب دریا که رفتیم به دریا میگفتی آب خنده اینجا هم اولش ترسیده بودی

ولی بعدش خوشت اومد و دست میزدی

اینجا هم دیگه نی نای نای میکردی از خود راضی

قربونت برم که داشتی حرف میزدی ماچ

دوست داری خودت تنهایی آب بخوری دورت بگردم قلب

پسندها (1)

نظرات (6)

آدرینا
22 مهر 92 22:06
ای جونم چقدر شما نازی عاشقتم
پریسا
23 مهر 92 11:39
ای جووووووووووووووونم
آتى
27 مهر 92 23:36
آخه دل آدم ضعف ميره اين دخمر خوشگلو ميبينه كه

قربونت برم آتی جونممممم ماچچچچچ مراقبه خودت و دخملم باش

مامان آدرینا
28 مهر 92 23:42
الهی تو اون عکس حوله پیچت خیلی خوردنی و خواستنی شدی

مرسی عززیزم ماچچچچچچ

الیسا
30 مهر 92 12:39
سللااااااام وایییییییی خدایا ماشالا هزار ماشالا دلم ضعف می ره می یام هر دفعه نگاش می کنم ....تک تک عکساشو دیدم خیلی عاشقتم الینا جونم .من که نی نی ندارم وقتی دلم می گیره می یام تو رو می بینمو غصه از دلم بیرون می ره
مامان سنا
21 آبان 92 8:28
قربون این دخمل ناناز برممممممممم خیلی نازه براش اسپند دود کنیددددددددد حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد