الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

نظرات (20)

هانی
28 مهر 92 10:15
الهییییییی
موش بخورتت
عروسک ملوسکه خاله.

فدات بشم هانی جونم لطف داری بووووس
پریسا
28 مهر 92 20:07
وای خوشگلم چه عکسای قشنگی قربون تو دخمل ناز بشم من که با اون نگاه کردنت دل ما رو می بری
آدرینا
28 مهر 92 22:00
خیلی عکسات ناز شده الینا جوووووونی
مامان منتظر
29 مهر 92 17:05
سلام.
خدا حفظش کنه این عروسکو
عزیز عکساتو رمز دار که فقط دوستات ببینن. خدایی خوشگله می ترسم خدای نکرده چشمش بزنن.

مرسی از لطفت خانمییی
مامان النا
30 مهر 92 9:24
سلام مامانی ما رو یادت می یاد دخترامون تو یه روز دنیا اومدن

چقدر این عروسک خانم شده مخصوصا اون عکساش با پوشک خیلی نازن مواظب این مموشی باشین اسفند فراموش نکنید ماشاء ا... نازترین بچه ای هست که دیدم خدا براتون حفظش کنه

تهران اومدین در خدمتیم ها

سلام عزیزم مگه میشه یادم رفته باشه خانمی گل دخترت خوبه ؟؟؟ قربونت برم این قدر مهربونی بوووس
الیسا
30 مهر 92 12:29
سلاممممممم وای من دلم ضعف میره الینا وقتی میبینمت. ماشالا هزار ماشالا فرشته کوچولو ناز نازی خیلی ماااااهییییی
ava
30 مهر 92 13:10
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay mashalah mashalah espand mikhad gol dokhmaliii mashalah
elham
1 آبان 92 23:21
ماه شده.خدا حفظش کنه
سمیرا
2 آبان 92 13:38
وایییییییی عزیزممممممممممممم
هرجی خواستم پست نزارم تا نمیتونم اخه حوصله شونداشتم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس جقد تو نازییییییییی خوشکلمممممممممممم وای ارزشش رو داشت ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
اوففففففففففففف بدجور رفتی تو دلمممممم جشممممم نخوری خاله جونممممممممممممم

ممنونم سمیرا جون لطف داری بوووس

سمیرا
2 آبان 92 13:41
راستی با اجازه لینکت کردمممممممم
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:45
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
نخود مامانیش
3 آبان 92 11:41
عشق خاله الینا بوسسس
مامان حلما
3 آبان 92 18:15
عزیزممممممممممممممم چقدر عکسات قشنگ شدهههههههههههه بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مدله خاله
حبه قند
3 آبان 92 21:27
هزار ماشاله چه نی نی نازی دارید انشاله همیشه سالم باشه. به کدومتون رفته که اینهمه خوشگله. خوشخال میشم با شما و نی نی بیشتر آشنا بشم.
هستی
7 آبان 92 4:35
سلام.مثل هميشه نازو خوشگل.دلم براتون تنگ شده بود.يه 2 ماهي بود نتونستم بيام بهتون سر بزنم.آخه عروسي خواهرم بود منم حسابي درگير كاراي عروسي و جهازش بودم.جيگرتو از طرف من ببوس.

سلام هستی جونم خوبی؟؟ مبارک باشه خانمییییی ایشالا خوشبخت باشه کم کم داشتم نگرانت میشدم عزیزم مرسیییی که بهم سر زدی بووووس از طرفه من و الینا
مامان صدرا
7 آبان 92 11:04
سلام
هزار ماشالله چه دختر نازی و چه عکسای قشنگی. چش نخوره ایشالله الیناجون.
ببوسش و حتما براش اسفند دود کن دوست خوبم.

سلام عزیزممممم خیلی ممنونم که سر زدی بهمون صدرا جونم و ببوسسسسسسسس
مادری
12 آبان 92 23:50
سلام مامانی الینا خانمتون هنوز راه نمیره؟

سلام نه هنوز فقط چهار دست و پا میره

رها
16 آبان 92 11:05
سلام، چه عکس های خوشگلی .........خدا حفظش کنه ....

مرسی رها جونم ماچچچچچچ

سمیرا
18 آبان 92 0:22
عزیزم من عکس هایی دخمل گلتو نشون همسری دادم اونم خیلی خوشش اومد وهمه رو ذخیره کرد وگذاشته رو desktob لب تابش همش میگه ای کاش من این دخترو یه لپی ازش میکشیدم خودمم یه پسری تو راه دارم اگه خدا بخدا دوماه دیگه دنیا میاد...وبادخملت اشناش میکنم[گل سلام سمیرا جون نظره لطفته ایشالا نی نی نازت سالم و سلامت بیاد تو بغلت
azam
21 آبان 92 18:56
azie khale fadat besham tavalodet mobarak aroosake ghashangammmm doostet daram مرسی خاله جونمممم بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد