الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

تولد یک سالگی عشقم

1392/8/22 15:20
نویسنده : الی
898 بازدید
اشتراک گذاری

22 آبان 1392

سلام عسلمممممممممبغل

تولدت مبــــــــــــــــــــــــارک عشقم دلقک

دخترک نازنینم تولد یک سالگیت مبارک اصلا باورم نمیشه این یک سال به این زودی گذشت و الینای ریزه میزه بزرگ و بزرگ تر شده و یک ساله شده قربونت برم من نفسم ماچ ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی و تولد 1000 سالگیت عزیزم . قلب

مامانی من عاشق ماه آبان هستم چون فرشته کوچولوم این ماه دنیا اومد و شده همه دنیای من و باباش خدیا شکرت که این دخمله جیگر و بهمون هدیه دادی . ماچ

الینا جونم پارسال همین امروز و همین ساعتها دنیا اومده بودی و مثله فرشته تو بغلم بودی قربونت برم که امروز واسم یادآوره بهترین روزه زندگیم و بهترین خاطرات زندگیمه . عاشقتم دخترکم ماچ

عزیزم امسال تولدت مصادف شده با روزه تاسوعا واسه همین تولدت و 12 آبان گرفتیم خیلی خوش گذشت و خودت هم حسابی رقصیدی نیشخند تم تولدت رو هم کفشدوزکی انتخاب کردیم و خودم همه تزیینات شو درست کردم خجالت.مامان گلم و خاله های مهربون هم خیلی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه . لبخند

اینم عکسای تولده دخمل طلام الهی 1000 ساله شی . قلبقلبقلب

اینم میز غداها و دسرها که با کمک مامان جون و خاله ها درست کردیم خوشمزه

 خوشمزه

کفشدوزک کوچولوی خوشگلممممم ماچ

گیفت های تولدت که خودم درستشون کردم عزیزم

کادوهای تولدت دست همه مهمونا درد نکنه ایشالا بتونم جبران کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانه بهار
22 آبان 92 15:31
تولد تولد تولدت مبارککککککککک انشالله 1000 ساله بشی .عروس بشی عزیزممممم خدا واسه مامان وبابا حفظت کنه.
خاله ریحانه
22 آبان 92 15:53
الینا جونم تولدت مبارک ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دلم
مامان آنیسا
22 آبان 92 16:20
مااااشا...... چقد نازهههه این کوچولووووو خیلی جیگره
یاسمن مامان ترمه
22 آبان 92 21:56
سلام عزیزم تولدت ببارک
پریسا
23 آبان 92 18:31
تولدت مباررررررررررک شکفتن گل زیباست و تولد تو از شکفتن هر گلی زیباتر عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی خانم کوچولوی خوشگل
الی
پاسخ
مرسی از لطفت عززیزم
آدرینا
24 آبان 92 22:26
تولدت مبارک عروســــــــــــــــــــــــــک
azam
25 آبان 92 0:58
ghashangam tavalodet mobarak hamisheh salamat va shad bashi azizam .......kheyli temesh ghashang bood
الی
پاسخ
قربونت برم اعظم جون
مامان هستی و هیلدا
27 آبان 92 10:55
سلام علیکم خییییییلیییییی ممنون تو نظرات خصوصی رو چک نمی کردی؟ خدای من !!!! چه همه نظر خصوصی واست گذاشتم ... می دیدم جوابی نمیدی پس بگووووو
الی
پاسخ
سلام عزیزمممم خوبی؟؟ هستی و هیلدا جونم خوبن هههههههه اره فک کن 25 تا نظر داشتم ولی نمیدونستم کجان چه خبرا خانمی؟؟
آی سودا
29 آبان 92 14:27
ماشااله هر روز اسپند فراموش نشه واسه این خوشکل خانوم اسم دختر منم الیناست ولی به این خوشکلی نیست دوستش دارم.
الی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف داری تو رو خدا اینجوری نگو همه ی این فرشته های کوچولو خوشگل و ناز و دوست داشتنی ان خدا الینا جون و واستون حفظ کنه
نخود مامانیش
2 آذر 92 13:01
ماشاالله االهییییی قربون دختر خوشدل خاله بشم من سلام مامان الینا عزیزم تبریک میگم انشاالله خدا براتون سالم نگه داره و عروسیشو ببینین انشاالله بعد تبریک به این سلیقه زیباتون که خیلی خوب وقشنگ همه چیز رو باهم ست کردین مخصوصا کیت ها منم خواستم بگم خداروهزارمرتبه شکر خدا لطفشو شامل حالم کرده و الان دوتا فرشته تو وجودم دارم ازت میخوام برام دعا کنی گلم و الینای خاله رو یک بوسسسس آبدارش کنی
الی
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم خيلي لطف داري ايشالا شما هم ني ني هاي گل تونو سالم و سلامت بغل بگيريد فقط يه توصيه خيلييي مراقب خودت باش و سعي كن فعاليتت و كمتر كني و بيشتر استراحت كني برات ارزوي بارداري راحتي دارم عزيزم ممنون كه بهمون سر زدي
ندا ( مامان حلما )
4 آذر 92 12:32
ایییییییییییییی خدا آخه کفشدوزک از این خوشگلتر هم پیدا میشه 100 ساله بشی فرشته کوچولو
الی
پاسخ
سلام مامان حلما جونم حلما خوبه ؟؟؟ خیلی لطف داری عزیزممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد