الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

شب یلدا 92

1392/10/2 11:54
نویسنده : الی
415 بازدید
اشتراک گذاری

2 دی 1392

سلام پرنسس کوچولوی مامان بغل

دو شب پیش بلندترین شب سال بود یعنی شب یلدا و ما دوره همی خوش بودیم و شما شیرین ترین و خوشمزه ترین بودی واسمون تو سفره یلدا ماچ . ایشالا یلدای 100 سالگیت شیرینکم . قلب

یادمه پارسال شب یلدا یک ماه و هشت روزت بود و خیلیییی کوچمولو بودی خوشگلم خوشمزه اما امسال یک سال و یک ماه و هشت روزه بودی عزیزم و من اصلا نمیتونم باور کنم این قدر زمان زود میگذره و شما بزرگ میشی و قد میکشی نازنینم .قلب

مامانی و آقا جون رفتن کربلا و قراره فردا شب برگردن خیلیییییییی دلم واسشون تنگ شده هر وقتم تلفنی باهاشون صحبت میکنم همش حاله شما رو میپرسن و دلشون واست تنگ شده .

نفسم تو هفته ی پیش سه شب پشت سر هم تب کردی و من و بابایی رو خیلی ترسوندی ناراحت من که تا صبح بالای سرت بیدار بودم و همش فک میکردم سرما خوردی ولی خدا رو شکر سرما نخورده بودی و انگاری ماله دندونت بود ولی من که هر چی نیگاه کردم دندونه جدیدی تو دهنت ندیدم نیشخند.

الهی همیشه بخندی عزیزم عاشقانه دوست داریم . ماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (7)

آدرینا
2 دی 92 13:14
یلدات مبااااااااااارک الینا جووون پیش مام بیا عزیزم خوشحال میشیم
الی
پاسخ
مرسی چشم حتما
نیلوفر
2 دی 92 23:34
دومین یلدات مبارک الینای خوشکلم
الی
پاسخ
مرسی خاله جون نیلوفر خوشگلم و ببوس
مامان آرلا
3 دی 92 0:52
عزیزم چه دخمل نازی خدا حفظش کنه
الی
پاسخ
ممنونم عزیزم
elham
3 دی 92 14:33
ایشالا صدسال دورهم خوش باشید
الی
پاسخ
ممنونم لطف دارید بووووس
نیلوفر
5 دی 92 22:10
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم
الی
پاسخ
قربونت عزیزمم
ava
6 دی 92 13:29
vaaaaaaaaaaaaaaay nazi.mashalah ishalah 120 sal dar kenare ham b khoshi b sar bebarid
الی
پاسخ
مرسی اوا جونم ماچچچچ
رها
8 دی 92 11:38
سلام ....چه با این لباسا خوردنی شده الیناجون......خودتون بافتید؟؟؟؟ به ماهم سر بزنید
الی
پاسخ
مرسی رها جونم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد