الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

یه سری یادگاری واسه الینای گلم

1392/10/11 21:52
نویسنده : الی
885 بازدید
اشتراک گذاری

11 دی 1392

سلام به فرشته کوچولوی نازم قلب

عزیزم چند وقت پیش از عکسای خوشگلت چند تا مگنت و یه کتاب عکس سفارش دادم که خیلی خوشگلن و خودم عاشقشونم مگنت ها رو زدم به یخچال این قد دوسشون داری و هی بهشون اشاره میکنی میگی دَدَ و کلی ذوق زده میشی قربونت برم عسلم. ماچ

کتاب عکست هم خیلی عالی شد خودم فکر نمیکردم این قدر باکیفیت باشه اینا رو نگه میدارم بزرگ شدی نشونت بدم و امیدوارم خوشت باید عزیزم .

اینم لباس و کلاه هایی که خودم واست بافتم مبارکت باشه نفسم .قلب

عکس مگنت های خوشگلت قلب

اینم کتاب عکس که بقیه شو ادامه مطلب گذاشتم

بی حد و اندازه دوستت دارم عشقم .ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آدرینا
12 دی 92 13:42
چه مامان باسلیقه ای و چه عکسای نازی
الی
پاسخ
ممنونم محبت دارید عزیزم
مامان آدرینا
12 دی 92 14:18
سلام مامانی الینا جون لباسهای که برای الینا جون بافتی فوق العاده ان عکس مگنتی یادگاری قشنگیه میشه بگید کجا سفارش دادی تا براتون درست کنن و هزینش چقدر شده اگر هم وقت کردین یه سری هم به ما بزنی خوشحال میشیم
الی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم تو وبلاگتون جواب میدم
رها
12 دی 92 16:02
سلام مامان هنرمند ........خیلی لباساش خوشگل شدند......دستتو ن درد نکنه........
الی
پاسخ
قربونه لطفت رها جونم
مامان توتو
12 دی 92 21:55
سلام ماشااله دخترت خیلی ماهه من که عاشقشم به الینای من هم سر بزن.
الی
پاسخ
مرسی خانومی دختره شما هم خیلی دوست داشتنی و نازه خدا حفظش کنه
مامان نی نی
15 دی 92 12:22
سلام عزیزم مبارکت باشه یادگاریها مامانی میشه بگی کتابو کجا براتون آماده کردن؟
الی
پاسخ
سلام مامان نی نی جون من این کتاب و مگنت ها رو از سایت عکس پرینت سفارش دادم عزیزم
هانی
16 دی 92 10:26
الی جون رو نکرده بودی هنرمندیتو خانمی.خیلی خوشگلن مبارکش باشه . ماشالا به الینای خوشگلم چقدر بزرگ شده
الی
پاسخ
سلام هانی جونم خیلی لطف داری دوسته مهربوونم میبوسمت
اسپاترا
20 دی 92 5:24
چه عکسهای نازی چه دخملی خوشگلی مامان مهربون وبلاگتون بسیار زیباست با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
الی
پاسخ
ممنونم دوسته خوبم چشم لینک تون میکنم مرسی
مائده
13 بهمن 92 19:49
خیلی وبلاگ عالــــــــــــــــــــــــــــی دارید واقعا ک با سلیقه اید دخترتون هم خیلی نازه خوشبحالش ک چنین مادر باسلیقه ای داره خدا حفظش کنه براتون وایییییییییی ممنونم مائده جون خیلی خوشحالم کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد