الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان

14 ماهگی دخترکم

1392/10/22 13:06
نویسنده : الی
934 بازدید
اشتراک گذاری

22 دی 1392

سلام عزیزه دل مادر بغل

دختره خوشگلم 13 ماهگیت هم تموم شد و وارده 14 ماهگی شدی یعنی شدی یک سال و دو ماهه الهی دورت بگردم که خیلی دوست داشتنی و شیرین تر شدی . ماچ خیلی به من وابسته شدی حتی اجازه نمیدی برم آشپزخونه زودی دنباله من میای و گریه میکنی و دوست داری همش باهات بازی کنم شیرینکم .

کارای جدیدی یاد گرفتی خیلی دقیق به کارای من و بابایی توجه میکنی و دقیقا همون و تکرار میکنی دختره باهوشم .

وقتی میگیم الینا عطسه بزن میگی ادشه نیشخند سرفه الکی هم که میکنی و میگیم سرفه کن زودی سرفه میکنی خیلی بامزه ای عسلم . وقتی یه بازی رو تموم میکنی من میگم آفرین واسه خودت دست میزنی قربونت برم . یاد گرفتی عطر و ادکلن با بینی ت بو میکنی دره ادکلن و میبری سمت بینیت و بو میکشی خیلی بانمکی زبان . وقتی میگیم الینا رانندگی کن میگی هان هان نیشخند . میگیم الینا مسواک بزن انگشتت و میبری دهنت , دستاتو بشور دستاتو میمالی به هم یعنی داری میشوریشون ,صورتت و بشور دستات و میکشی رو صورتت الهی دورت بگردم که این قدر حرف گوش کنی . ماچ وقتی تو تاب میشونیمت میگی تاب تاب. لبخند میگیم الینا دعا کن دستاتو میاری بالا مثلا دعا میکنی عزیزم . النگو و گوشواره و انگشتر و میشناسی و نشونشون میدی . بهت بگیم ماهی بشو لباتو جمع میکنی مثلا ادای ماهی و در میاری عسلکم . عاشقه عینک بابا هستی از چشم بابا در میاریش و میزاری رو چشم خودت و من تا میگم الینا بزار سره جاش میزاری رو چشم بابایی چشمک. اتل متل یاد گرفتی . قایم موشک هم یاد گرفتی بابایی میگه چشات و ببند دستات  و میزاری رو چشمات و وقتی بابا میره قایم بشه چهار دست و پا میری دنباله بابا وقتی پیداش میکنی کلی ذوق میکنی و میپری بغلش قلب.  وقتی میگم الینا ناخونات و لاک زدی ناخونات ونیگاه میکنی دخمله باهوشم . ماچ من و بابایی رو به اسم میشناسی من بگم محسن شما زود میگی بابا زبان. وقتی غذا نمیخوری من ناراحت میشم و میگم من باهات حرف نمیزنم و روم و میکنم یه طرفه دیگه خیلی شیرین به من نگاه میکنی و میگی مامان اون لحظه میخوام بخورمت بس که خوردنی میشی عزیزم . خوشمزه هر شب قبل از خواب باید با بابایی بری زیره پتو از اون زیر سر تو میاری بیرون و به من میگی مامان  و کلی میخندی و ذوق میکنی  قربونه دخترم برم که این قدر عاشقه بازی کردنه . ماچ وقتی میخوام لباس تو عوض کنم لباس و میزاری رو سرت و میری زیرش قایم میشی و من باید بگم عروس شدی و شما میخندی و خوشحال میشی و ذوق میکنی . قلب دستات و میزاری رو چشمات و از لای انگشتات  زیر چشمی من و نگاه میکنی و من میگم من دیدمت و من باید بخورمت این قده ذوق میکنی و میخندی و میپری بغلم. ماچ یاد گرفتی نماز میخونی سجاده و مهر و میزاری جلوت و خم میشی سمتشون فدات بشم دخملم . ماچ

عزیزم جدیدا اصلا لب به غذا نمیزنی و لقمه رو با زبونت میدی بیرون و من اون لحظه اینجوریم کلافهکاش میل به خوردنت زودتر خوب شه چون خیلی نگرانتم . ناراحت

یکشنبه 15 دی ماه بابایی میخواست بره ماموریت ما رو هم همراه خودش برد 6 روز اونجا بودیم  خیلی خوش گذشت خدا رو شکر اونجا اذیت نشدی فقط توی مسیر خیلی حوصله ات سر رفته بود و بی تابی میکردی .

فدات بشم شیرینم خیلی خیلی دوستت دارم . ماچماچماچ

وقتی مشغوله بازی با موبایل هستی .زبان

قربونه چادر سر کردنت برم عسلم. قلب

ای جونمممم خنده شو ببین ماچ

وقتی تلویزیون تماشا میکنی این جوری میشینی و پاهات و میزاری روی هم زبان

اینجا هم هیجان زده شدی نیشخند

واسه مامان موش شدی فدات بشم ماچ

از چی تعجب کردی عشقم ؟؟متفکر

اینجا هم لب دریا بودیم که خیلی ذوق زده شده بودی و میگفتی آب آب .

برای اولین بار بردیمت پارک و اینجا هم تو الاکلنگ نشوندیمت خیلی تعجب کرده بودی . نیشخند

پسندها (2)

نظرات (12)

الیسا
22 دی 92 20:51
سلامممممممممم وای الینا عاشقتم قربونه موش شدنت بشم عزیزم خیلی ماهی ماشالا چقدر اون چادر بهت می یادو بانمک شدی عزیزم ماشالا خانم شدی دیگه خیلی بامزه تلوزیون نگاه میکنی عزیزم خیلی دوست دارم خیلی نازی تو خانوم کوچولو وایییییییی خاله جونی الینا هم عاشقتونه بووووس
مامان توتو
23 دی 92 18:53
سلام ماشااله روز به روز خانوم تر میشی...موهای بلندم بهت میاد.
الی
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارید
هانی
24 دی 92 0:13
وای عزیزم چقدر با چادر خوشگل شده قربونش برم الینای جیگر
الی
پاسخ
خدا نکنه خاله هانی جوننن
حانی
24 دی 92 17:13
الاهی خیلی ناز وای خدا خدا کردم بچه منم مثل نینی شما باشه البته من حامله نیستم کلا گفتم
الی
پاسخ
ایشالا خدا یه نی نی ناز تر از الینا بهت بده عزیزم
زهره
24 دی 92 19:18
عزیز دلم عشق مادری شما واقعا قابل ستایشههمه پستارو خوندم عکس الینا خانومم با مامانم دیدیم به قول مامانم چه عروس خوشگلی قراره بشه این فرشته کوچولو خدا براتون نگه ش داره سایه شما پدر و مادره مهربونو از سرش کم نکنه
الی
پاسخ
وای عزیزم شما خیلی به من و الینا لطف دارید مرسی دوسته خوبم
آدرینا
25 دی 92 11:32
حبه قند
26 دی 92 16:35
سلام مامانی الی مبارک باشه 14 ماهگی دختر نازمون الهی چه چادر بهش میاد. هزار ماشاله دختر گلمون روزبروز خوشگلتر میشه.
الی
پاسخ
ممنونم عزیزم نظره لطفتونه
زهره
27 دی 92 15:36
این جیگملی کیه? http://upload.ghashang.com/images/gtk977vw82vn1tdmwf.jpg این یکی برا کیه http://upload.ghashang.com/images/vk4djewh68a91ikw6j.jpg اینارو دوست خوبمون اقا مجید گل درست کرده ادرسشو تو جا ادرسی براتون گجاجتم
الی
پاسخ
واییییییییی زهره جون با دیدنه عکسا غافلگیر شدم خیلی ممنونم دسته شما و آقا مجید درد نکنه
مامی آرمین
3 بهمن 92 9:43
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک عسل خالههههه مامانی یادت میاد انگاری دیروز بود که تو کلوب همدیگرو دیدیم من ماه آخر بودم و شما 4-5 چقدر زود میگذرههههه راستی دخملی رو اتلیه بردی بلخره اگه نبردی ببرش آتلیه باغ فتو نگاره کاراش عالیه
الی
پاسخ
سلام مامی جونم خوبی ؟؟ آرمین جونی خوبه ؟؟ اره یادمه عزیزم بچه ها زود بزرگ میشن ایشالا همیشه سالم و سلامت باشن اره بالاخره بردمش زوم ولی خییلی راضی نبودم فتونگاره بهتر از سایان ه ؟؟؟ اخه الینا هنوز راه نیوفتاده تا راه افتاد میبرمش آتلیه اما میخواستم این بار سایان ببرم حالا دو دل شدم شما آرمین و بردی فتونگاره ؟؟ مرسی که بهمون سر بزنی پسملی رو ببوس [ماچ
مامان هستی
3 بهمن 92 12:48
اللهی قربونش برم ماشالله خیلی جیگر و نازه چشاش هم مثه چشای هستی من رنگیه ایشالله خدا براتون نگهش داره.بوووووووووووس
الی
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا هستی خوشگله رو واستون حفظ کنه ممنون که بهمون سر زدی
elham
21 بهمن 92 19:07
خدا حفظش کنه
الی
پاسخ
مرسی الهام جون
رها
2 اسفند 92 15:14
مامااااااااااااااااااااان خدا حفظش كنه خيلي ني نيه نازيه
الی
پاسخ
مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد