الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان

خواب

1393/5/13 19:16
نویسنده : الی
800 بازدید
اشتراک گذاری

13 مرداد 1393

سلام وروجک دوست داشتنی من بغل

عزیزه دله مامان 5 شب ه که شبها تنها تو اتاقت میخوابی , شب اول خیلی واسم سخت بود مدام میومدم اتاقت و بهت سر میزدم ولی شکره خدا تا صب بیدار نشدی و خوب خوابیدی ولی من خیلی نگران بودم و خوابم نمیبرد اخه این آخریا تو بغله خودم میخوابیدی واسه همین سختم بود جدا شدن از تو شیرینکم . غمگین ولی خدا کمکون کرد و شبای بعدی هم تا صب بیدار نشدی و خیلی راحت خوابیدی از این که مستقل شدی خیلی خوشحالم جیگرم .بوس دقیقا در یک سال و هشت ماه و هیجده روزگی جای خوابت رو عوض کردیم و تو اتاق خودت خوابوندیمت .زیبا خیلی عاقل و فهمیده ای شرایط و قبول کردی عزیزم وقتی ازت میپرسم شب تو اتاقت خوابیدی میگی بعله قربونه بله گفتنت برم من نازنینم . خوشمزهبوس

اینم عکسای اولین شبی که تنها اتاقت خوابیدی . بغل

همیشه  آسوده و با ارامش بخوابی دخترکم . بوسبوسبوس

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

رها
21 مرداد 93 18:42
سلام گلم خوبی؟می بینم که خوشگل خانم ما حسابی بزرگ شده....شما حسابی جلو زدید.... از طرف من الینا جون و ببوس ..... راستی خصوصیتونم چک کنید
الی
پاسخ
سلام قربونت برم خوبی؟؟ آتنا جونم خوبه ؟؟ اصل ه کار از پوشک گرفتنه که حسش نمیاد و امروز و فردا میکنم کارای دیگه واقعا راحته عزیزم . چشم خیالت راحت رمز و به هیچکس نمیدم مرسی از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد